A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ліцей №2 селища Крижопіль
Крижопільської селищної ради

Психологічна служба

Вас вітає психологічна служба ліцею №2 селища Крижопіль

Крижопільської селищної ради

           Фото без описуФото без опису    Фото без опису

Козьма Вікторія – практичний психолог                                                     Магуран Валентина – соціальний педагог

«Педагогіка – це  майстерня, а психологія – інструмент,                                          «Соціальний педагог – це не просто професія, а частина життя»

яким там працюють»   

                                                                                                    А. Макаренко


 

Фото без опису  https://www.facebook.com/share/g/1A1eitSJY8/?mibextid=K35XfP 

- група створена для психологічної просвіти батьків і вчителів

Фото без опису    psychologistserviceschool2@ukr.net електронна скринька довіри

До складу психологічної служби ліцею входить практичний психолог та соціальний педагог закладу освіти. 

Практичний психолог здійснює психологічне забезпечення освітнього процесу в закладі освіти. Соціально-педагогічний патронаж здійснює соціальний педагог.

Психологічна служба ліцею забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їх поведінки та діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей, сприяє створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань закладів освіти.  

Завдання психологічної служби:

  • збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями;
  • сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної й соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.

Мета діяльності психологічної служби:   

- сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти;     - охорона психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.

 У своїй діяльності психологічна служба керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про вищу освіту», «Про запобігання та протидію домашньому насильству», «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю», «Про охорону дитинства», «Про соціальні послуги» та  іншими законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, Положенням про психологічну службу у системі освіти України

Психологічна служба співпрацює з органами охорони здоров’я, соціальної політики, молоді та спорту, внутрішніх справ, іншими органами виконавчої влади, а також комунальними закладами соціального захисту дітей, підтримки сімей, дітей та молоді, фахівцями із соціальної роботи об’єднаних територіальних громад, громадськими організаціями.

Працівники психологічної служби ліцею підпорядковуються директору з усіх питань діяльності.

Тривалість робочого дня практичного психолога і соціального педагога закладу освіти – 8 годин (4 години - практична діяльність, 4 години методично - організаційна робота).

Свою  діяльність працівники психологічної служби здійснюють як у закладі освіти (психологічна просвіта, діагностична, консультативна, освітня діяльність, обробка результатів досліджень тощо), так і за його межами (підготовка до проведення заходів, оформлення робочої документації, планування, звітність, робота у навчально-методичних та наукових центрах, громадських організаціях тощо).

Напрями діяльності працівників психологічної служби:

Фото без опису

         У результаті військової інтервенції російської федерації до України, постало гостре питання стану психологічного здоров’я здобувачів освіти та їхніх батьків. У період війни основний зміст просвітницької роботи психологічної служби:

– інформування з проблем торгівлі людьми;

 – інформування з питань запобігання та протидії домашньому насильстві в умовах воєнного стану в Україні;

 – формування у здобувачів освіти національних та європейських цінностей;

– ознайомлення педагогів з технологіями надання першої психологічно допомоги учасникам освітнього процесу та запровадження «Психологічної хвилинки» під час уроків;

– інформування про вплив та наслідки вживання наркотичних, психоактивних речовин, алкоголю та тютюнопаління;

– ознайомлення учасників освітнього процесу із загрозами, які може нести інтернет (шахрайство, спам, кібербулінг тощо);

 – популяризація ненасильницької моделі поведінки;

– формування моральної поведінки, активної життєвої позиції, єдності слова і діла в особистості, готовності брати активну участь у житті своєї держави;

– ознайомлення педагогів та батьків здобувачів освіти з основними закономірностями та умовами сприятливого розвитку дитини.

      Фахівцями психологічної служби здійснюється психологічне консультування за напрямками: професійне самовизначення, психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО/ООС та ЗСУ, психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб, допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах, допомога ветеранам та членам їх родин, психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти, профілактика різних видів залежності (адиктивна поведінка), профілактика шкідливих звичок (вживання наркотичних речовин, напоїв, що містять алкоголь, тютюнопаління), домашнє насильство, булінг/кібербулінг, дитяча злочинність, торгівля людьми, суїцидальні роздуми, поведінка дітей, психологічна підтримка дітей в умовах війни;  психологічна допомога, зокрема екстрена, у подоланні стресу, переживанні втрати, горя, печалі та страждання.

      Фахівці психологічної служби приділяють значну увагу психосоціальній та соціально-педагогічній допомозі дітям внутрішньо переміщених осіб, із сімей учасників АТО/ООС, військових ЗСУ, постраждалих у військових конфліктах, дітям та сім’ям, які мають складні життєві обставини, які були переміщені (ВПО), з числа постраждалого населення від воєнних дій.

В нашому ліцеї діє медіаційна служба порозуміння в «ARBITER»

Певно, найвищий рівень поваги до учнів та протидії булінгу — коли вони самі розв’язують конфлікти. Адже всі люди, залежно від вікових особливостей, мають різне бачення та підходи до вирішення конфліктів. У випадках, коли над розв’язанням конфлікту працюватимуть однолітки, до уваги братиметься думка кожного.

  Якщо ж до вирішення проблемної ситуації підходять представники різних вікових когорт, частіше за все, старші нехтують думкою молодих, вважаючи, що їм бракує досвіду.

               До Вашої уваги!!!

В нашому ліцеї активно діє Служба порозуміння «ARBITER”.

Фото без опису

    Сертифіковані медіатори готові саме Тобі допомогти у вирішенні конфліктних ситуаціях!

    Найкраще - коли конфлікти розв’язують самі діти.

     Що дає участь у шкільній службі примирення

��Батькам — можливість допомогти дитині у важкій життєвій ситуації, сприяти розвитку в ній відповідальності й дорослої поведінки.

��Сторонам конфлікту — позбутися негативних переживань і бажання помститися, переконатися в тому, що справедливість існує, можливість бути почутим, отримати вибачення, повернути собі повагу й відновити стосунки.

           Служба порозуміння – це команда підготовлених старшокласників/ць- посередників ( медіаторів), ми допомагаємо своїм ровесникам розв’язувати конфлікти мирним шляхом, використовуючи у роботі відновні практики – медіацію однолітків, коло прийняття рішень, працюємо над формуванням безпечної атмосфери у навчальному закладі.

          До служби «ARBITER» входять медіатори 10-11 класів.

Наша мета «Досягти мирної мети мирними засобами»

       Щоб стати медіаторами, посередниками між конфліктуючими ми пройшли спеціальне навчання. Навчання проходило у тренінговій цікавій формі, вдало поєднувалося із різними інтерактивними формами та методами. По закінченню тренінгу ми одержали сертифікати про базові навички медіатора/ки служби однолітків служби порозуміння закладу освіти.

Основною методикою, яку ми застосовуємо у своїй роботі, є медіація.

Медіація – це добровільний і конфіденційний процес, у якому нейтральна третя особа ( Медіатор) допомагає сторонам знайти взаємоприйнятний варіант вирішення конфлікту.

Презентуємо службу порозуміння  в закладі освіти «ARBITER”!

    «Грізні фрази» - застарілі та каральний підхід не в тренді!

    Медіація ровесників та ровесниць - шлях до миру.

ВІДЕО!!! Медіація

Фото без опису

����З 25 листопада по 10 грудня стартує всеукраїнська акція «16 днів проти насильства»! Це не просто кампанія - це заклик до дій

��Чому це важливо?

    Насильство, у всіх його формах, є серйозною проблемою, яка впливає на багато людей в Україні. Ця кампанія має на меті підвищити обізнаність, підтримати жертв та мобілізувати суспільство до дії. Ми всі можемо стати частиною змін!

Що кожен і кожна з нас може зробити?

Інформуйте себе: Досліджуйте інформацію про насильство та його наслідки. Знання - це сила!

Поширюйте: Розповідайте про акцію своїм друзям, діліться матеріалами в соцмережах. Кожне слово може змінити ситуацію!

Слухайте й підтримуйте: Якщо ви знаєте когось, хто пережив насильство, будьте уважними, слухайте і підтримуйте. Ваша підтримка може бути рятівною!

Залучайтеся до заходів: Долучайтеся до місцевих акцій, відвідуйте лекції та семінари. Ваша присутність важлива!

Будьте вірними противниками насильства: Ніколи не залишайтеся байдужими до проявів насильства. Ставтеся до інших з повагою і любовʼю.

��Це наша спільна справа! Разом ми можемо створити безпечніше середовище для всіх.��

 

ВІДЕО!!! (Служба порозуміння "ARBITER")

Віршований флешмоб «Ми проти насильства! А Ти?»

Відео!!! Виступ ліцеїстів 5-х  класів

Психологічний онлайн-тренажер

      В межах співпраці ювенальної поліції та «Благодійного фонду «ХепіМайндХелп» створено «психологічний онлайн тренажер для підлітків», який є актуальним для поліпшення соціально-психологічного стану дітей, зниження стресових та депресивних станів у дітей та підлітків:

https://happymind.help/teen/

Фото без опису   Фото без опису

116 111 – Національна дитяча гаряча лінія

  Міністерство освіти і науки України повідомляє, що під час вйни життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв’язати певні супутні небезпечні виклики. За інформацією Громадської організації «Ла Страда – Україна» Національна дитяча гаряча лінія з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4 тис. звернень від дітей, підлітків, а також запитів дорослих щодо дітей. Більшість звернень  стосуються насильства і жорстокого поводження з дітьми у власних родинах (40% від загальної кількості звернень), проблем із психологічним здоров'ям дітей (20% від загальної кількості звернень), ризиків, з якими діти стикаються в Інтернеті (близько 20% від загальної кількості звернень) тощо.

Завдячуючи підтримці Міністерства освіти і науки України, Представництву Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні збільшено робочий час Національної дитячої гарячої лінії, діяльність якої забезпечує Громадська організація «Ла Страда – Україна».

Наразі Національна дитяча гаряча лінія надає консультації в телефонному та онлайн-режимах в будні дні з 12:00 до 20:00 годин.

Короткий номер 116 111 (безкоштовно з мобільних телефонів), 0 800 500 225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).

                                                                   Фото без опису

Така можливість звертатися у скрутній ситуації до консультантів Національної дитячої гарячої лінії зменшить кількість випадків, коли через свою необізнаність дитина, яка опинилася у складній життєвій ситуації, обирає помилкову модель поведінки і лише погіршує своє становище.

Фото без описуФото без опису

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень